luni, 12 ianuarie 2009

One

The one who makes the sun come up, 

When it's dark outside, 
Melting away my frozen hart,
 The one for which I came alive,
 I came to you
 But you said no...

The only thing i’m certain of
Is that tomorow will soon come
And wash away my solid tears
That cryed for you 
When you said no...

Today is a day i’ll forever remember
Today is what i whon’t forget
I stood alone 
Whith eyes wide open
I watched for you but you’re not there

The taers that fall 
They make an ocean
That’s full of hope
That you’ll be back
I stad and wait for all o of time
But you just passed before my eyes.

The wind just froze my memories
I stand right here for now and always
I wish that you 
Will soon be here

The day has come when i pass over
To the land of solitude
An when i do 
I whis i see you
To say farewhell
To remember me...

Sper sa va placa...

Un comentariu:

iliuţă spunea...

un haos de sentimente, nu prea mare, dar nu prind culoare. Totusi e buna incercarea ta de a descrie ceva, si mai e si intr-o forma de poezioara; de ce nu scrii in romana, iti place s-o gandesti in engleza? ti se pare a fi o limba cu posibilitati mai mari de exprimare? putin amuzament la greseli precum "hart"(versul al treilea), dar mai ales in punultimul vers:"To say farewhell", aici nu m-am mai putut abtine ..e putin comica poezia. Cred ca straduinta ta o face asa.

ok, sa trecem si la lucruri mai serioase :D:P, e o incercare buna. Exprima ceva. Legat de sentimente, spun doar de final ca nu-i nevoie sa-si aminteasca de tine ca s-o poti uita. Poate ca e greu, dar nah, ce sa-i faci?

mai scriu?
nu sunt un prea bun comentator al poeziilor tale. In orice caz sunt mai bune poeziile tale decat articolele :P.

mai incearca,
bafta, pa.