miercuri, 26 martie 2008

Prietenie

Prietenia e un lucru frumos, nu conteaza ce necazuri ai fi sigur ca un prieten ,care ti-e cu adevarat prieten, iti va fi alaturi. 
Sigur ca nu pot fi chiar de fiecare data alaturi de tine, pentru ca 
fireste fiecare are problemele lui.
Se mai poate spune , metaforic, ca prietenia este ca o oala de supa, se pun diferite amestecuri de plante(personalitati), carne , optional ca acum este post, sare dupa gust(certuri), iar la final te alegi cu o licoare foarte buna la gust si foarte hranitoare.
Dar din perspectiva mea, eu fiind singur la parinti, eu ii consider pe prieteni ca fratii mei, lor le spun problemele mele, cu ei imi p0etrec timpul liber si tot cu ei intru in necazuri.
Sper ca toti care citesc acest mesaj sa-si aduca aminte de prietenii lor si sa le multumeasca ca le-au fost alaturi la bine si la rau.
 

Un comentariu:

iliuţă spunea...

cred ca avem nevoie de mai multa sare:Duneori.
se pare ca trebuie sa le multumesc prietenilor pentru ca fara ei nu as fii ajuns aici si acum. eram poate in alta parte si in alt timp pierdut in spatiu sau in alta dimensiune.
e un cuvant mare si generos.
toate bune si..fiti prieteni, caci in adevaratul sens al cuvantului, ei nu insala, nu sunt gelosi, nu doresc cele ale celuilalt, nu poseda si nu sunt posedati!
cele bune si frumoase,
prieten.